18.12.2014
Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare 2014. Televiziuni. Raportul final
Perioada: 01 octombrie – 30 noiembrie 2014 |
 |
|
03.12.2014
Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare 2014 Televiziuni. Raportul nr. 6
Perioada: 23 – 30 noiembrie 2014 Proiectul de monitorizare a mass-media este realizat de către CJI, APEL și API în cadrul Coaliției Civice pentru Alegeri Libere și Corecte și este finanţat de National Endowment for Democracy (SUA), Ambasada SUA în Republica Moldova şi Fundaţia Est-Europeană (din resursele acordate de Guvernul Suediei prin intermediul Agenţiei Suedeze pentru Dezvoltare şi Cooperare Internaţională (Sida) și Ministerul Afacerilor Externe al Danemarcei/DANIDA). Opiniile exprimate aparţin autorilor şi nu reflectă neapărat punctul de vedere al finanţatorilor. |
 |
|
27.11.2014
Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare 2014 Televiziuni. Raportul nr. 5
Perioada: 16 – 22 noiembrie 2014Proiectul de monitorizare a mass-media este realizat de către CJI, APEL și API în cadrul Coaliției Civice pentru Alegeri Libere și Corecte și este finanţat de National Endowment for Democracy (SUA), Ambasada SUA în Republica Moldova şi Fundaţia Est-Europeană (din resursele acordate de Guvernul Suediei prin intermediul Agenţiei Suedeze pentru Dezvoltare şi Cooperare Internaţională (Sida) și Ministerul Afacerilor Externe al Danemarcei/DANIDA). Opiniile exprimate aparţin autorilor şi nu reflectă neapărat punctul de vedere al finanţatorilor. |
 |
|
20.11.2014
Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare 2014 Televiziuni. Raportul nr. 4
Perioada: 09 – 15 noiembrie 2014 Proiectul de monitorizare a mass-media este realizat de către CJI, APEL și API în cadrul Coaliției Civice pentru Alegeri Libere și Corecte și este finanţat de National Endowment for Democracy (SUA), Ambasada SUA în Republica Moldova şi Fundaţia Est-Europeană (din resursele acordate de Guvernul Suediei prin intermediul Agenţiei Suedeze pentru Dezvoltare şi Cooperare Internaţională (Sida) și Ministerul Afacerilor Externe al Danemarcei/DANIDA).Opiniile exprimate aparţin autorilor şi nu reflectă neapărat punctul de vedere al finanţatorilor. |
 |
|
13.11.2014
Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare 2014 Televiziuni. Raportul nr. 3
Perioada: 01 – 08 noiembrie 2014 Proiectul de monitorizare a mass-media este realizat de către CJI, APEL și API în cadrul Coaliției Civice pentru Alegeri Libere și Corecte și este finanţat de National Endowment for Democracy (SUA), Ambasada SUA în Republica Moldova şi Fundaţia Est-Europeană (din resursele acordate de Guvernul Suediei prin intermediul Agenţiei Suedeze pentru Dezvoltare şi Cooperare Internaţională (Sida) și Ministerul Afacerilor Externe al Danemarcei/DANIDA).Opiniile exprimate aparţin autorilor şi nu reflectă neapărat punctul de vedere al finanţatorilor. |
 |
|
05.11.2014
Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare 2014 Televiziuni. Raportul nr. 2
Perioada: 18 – 31 octombrie 2014 |
 |
|
23.10.2014
Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare 2014
Raport nr. 1 Perioada: 1 – 17 octombrie 2014 |
 |
|
22.10.2014
Monitorizarea mass-media în campania electorală pentru alegerile parlamentare 2014 Televiziuni. Raportul nr. 1
Perioada: 01 – 17 octombrie 2014 Proiectul de monitorizare a mass-media este realizat de catre CJI, APEL şi API in cadrul Coali?iei Civice pentru Alegeri Libere şi Corecte şi este finantat de National Endowment for Democracy (SUA), Ambasada SUA in Republica Moldova si Fundatia Est-Europeana (din resursele acordate de Guvernul Suediei prin intermediul Agentiei Suedeze pentru Dezvoltare si Cooperare Internationala (Sida) si Ministerul Afacerilor Externe al Danemarcei/DANIDA). Opiniile exprimate apartin autorilor si nu reflecta neaparat punctul de vedere al finantatorilor. |
 |
|
21.10.2014
Proiectul: Producerea și difuzarea la posturile de televiziune regionale a unui ciclu de emisiuni tematice în cadrul campaniei de informare privind beneficiile Acordului de asociere cu Uniunea Europeană.
Scopul proiectului, finanțat prin intermediul Programului Buna Guvernare a Fundației Soros-Moldova, a fost de a contribui la o mai bună informare a cetățeanului-telespectator, preponderent din mediul rural, despre beneficiile integrării Republicii Moldova în Uniunea Europeană, prin furnizarea unor informații veridice despre acest proces. |
 |
|
18.04.2013
„Monitorizarea gestionării reformelor iniţiate la IPNA Compania „Teleradio-Moldova”
Co-productiile si achizitiile de la producatorii independenti autohtoni in lunile ianuarie - februarie 2013 in serviciile de programe ale radiodifuzorului public national |
 |
|